Thursday, July 10, 2008

PEGAWAI KHAS YB MENJADI AHLI MAJLIS...APA SUDAH JADI, KHALID???

MB SELANGOR, Tan Sri Khalid ada mengatakan bahwa YB Adun dan YB Parlimen tidak boleh campur tangan dalam pemilihan ahli majlis.Maka macamana Pegwai Khas seorang YB Parlimen menjadi Ahli Majlis Daerah?Ini baru satu kes...

Ahli Majlis MDSB (Majlis Daerah Sabak Bernam) Sesi Julai 2008-Jun 2009
-petikan daripada Sinar ...sinar @ sabak bernam bertarikh 10hb Julai 2008, Khamis
Ada seorang perempuan bernama Salmah Ismail didalam senarai tersebut.Siapakah beliau?

Puan Salmah ini merupakan Pegawai Khas YB Zuraida Kamaruddin di Parlimen Ampang dan juga Setiausaha WIRDA. Macamana ni Tan Sri Khalid , orang YB pun dipilih, kata tak boleh campurtangan YB2???Yang lebih parah lagi , Puan Salmah ni Ketua PKR Bahagian Cheras, dahlah bukan orang Sabak Bernam , malah lebih parah lagi bukan anak Selangor....

Orang2 Sabak Bernam kenapa tak ada orang lain ...mana pergi Ustaz Badrul Amin(Ketua PKR Bahagian Sabak Bernam) mahupun isteri beliau yang bertungkus lumus untuk keadilan??Adakah MB "marah" pada beliau kerana mengepalai orang-orang lama dan reformis tempoh hari , kejadian di Istana Mestika pada malam 23hb Jun 2008???

1 comment:

Unknown said...

Salahkah kalau Puan Salmah dilantik? Adakah dia tidak layak untuk dilantik? Adakah YB sengaja melantik seorang yg tidak berkredibiliti untuk bekerja untuk Majlis? Apa YB sanggup melantik seseorang yg tidak boleh membuat kerja yang pastinya akan memburukkan nama YB?!! HELLLOOOO!!!!! Fikir-fikir sendiri yer?!

Mungkin ada sebab Ustaz Badrul tidak dilantik? Jika Ustaz Badrul Amin dilantik, mungkinkah beliau masih boleh meneruskan dakwah beliau? I suggest that you ask him personally. Kalau lantik isterinya, mungkin ada juga pihak yang mempertikaikan perlantikan itu.

Why are you guys so hadap with jawatan? Kalau benar nak berjuang untuk PKR, why expect to be rewarded?